måndag, mars 12, 2007

Turnéavslut och besök

(Vänersborg på Teatern)

I helgen var vi på utbudsdag i VänersborgFolkets Hus. Otroligt cool scen. Gick som vid dom tidigare showerna riktigt bra. Det var en stor hockey turnéring i stan så det fanns inga rum att uppbringa, vi fick bo i Trollywood istället. Utelivet i Trollhättan var kanske inte så mycket att ha men vi hade i alla fall roligt. På det privata planet var det gott att träffa både Birro (Mästaren) och Olof i Klungan (Min nya stora idol) och snacka om Pyret. (Olof, tack för dina fina ord. Kul att även mina små berättelser hjälpt dig lite på traven i din sorg) Ordnade en liten turnéavslutningsfest på tåget hem med Melodifestival, champagne, ost, rött vin, oliver och annat tilltugg. Karin & Anna-Karins sång och sittdans var obetalbar! (Sorry tjejer Tommy Nilsson fick noll poäng) Blev så klart stor hjälte i gruppen plus att det var otroligt roligt att se minerna och tandvattnet rinna på våra medpassagerare. Bästa tågresan ever?!
(Sång och dans på tåget hem)

Rätt låt vann, Grattis The Ark!

Tidigare i veckan var både Pappa och Linda på besök i stan. Linda var på kurs på Fritidsresor och bodde hos Jojjet. Riktigt mysigt att träffas då det var ett bra tag sedan. Linda var ut till Pyret i minneslunden själv och lämnade några gåvor och tände ljus. Jag blir så rörd och lättad vid tanken.
(Pappa och Milly äter strömmingsmackor på Slussen)

Min sportlovande pappa kom på onsdagen och hälsade på, han och Milly skulle åka en liten finlandstripp på fredagen. Mysigt att ha pappa här!

(Petra, pappa och jag hos Pyret)

Vad skulle Helvetes Änglarna med kanonen till?!

Fan va skönt att våren är här.
I söndags knallade jag, Chrille, Petra och Jojjet runt på ett varmt soligt Söder hela dagen.
Vissa dagar är klart lättare att leva än andra.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha! Gubbäta!

1:09 em  
Blogger Fisso said...

Riktig gubbätning!!

8:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home