torsdag, mars 08, 2007

6 månader

Idag var det 6 månader sedan vår son föddes.
Jag har precis varit och ätit tårta och tackat av en kollega som skall gå i pension. Där på avtackningen slog det mig med full kraft, som en knytnäve i magen att Pyret aldrig kommer lära sig gå, säga pappa, bli ihop med en kille eller tjej, bli en vuxen man och en dag även han gå i pension. Det är så jävla orättvist.
Dessa sex månader har varit dom konstigaste månaderna i mitt liv och på något konstig vis även dom vackraste.
Jag saknar dig så mycket. Jag älskar dig!
Grattis på sexmånadersdagen!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Borv said...

Sorg är en mäktig känsla som precis som du skriver kan kännas som ett jävla slag i magen. Men även som en påminnelse om något fint, något att minnas och försöka finna glädje ur.

Grattis Pyret!

9:57 em  
Blogger sugplopp said...

Grattis pyret!

Ni är tuffa Henrik. Jag är helt övertygade om att ni vinner massor på att ta ut svängarna som ni gör.

Kör på.

8:01 fm  
Blogger Unknown said...

Grattis brorsonen! Älskar er alla!

9:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home