söndag, februari 25, 2007

Bland muppar och annat folk

Fredag:
Vi var på Maximteatern och såg Musikalen Avenue Q, hade fått fyra friplåtar och bjöd med Jojjet och Miriam. En riktigt bra kväll. Helt otroligt att ett gäng sjungande muppar med händer uppkörda i röven kan spela upp flera scener ur ens liv. Jag är i normala fall inte så förtjust i musikaler men jag kan säga har ni tänkt att gå och se en musikal, se Avenue Q. Har ni inte tänkt gå och se en musikal, gå ändå och se Avenue Q. Detta överträffade mina förväntningar. En riktigt, riktigt kul kväll.
Porr, snusk och sex på scen när "Mupparna" blir barnförbjudet - Expressen

Lördag:
Petras föräldrar överraskade ordentligt med att ringa och säga att dom var på Amaranten. Dom hade åkt ner till Stockholm bara så där. Vi mös runt på stan, fikade, besökte puben och hade det allmänt gott.
Melodifestivalen: Nu kanske äntligen Sarah Dawn Finer får det breda erkännande hon förtjänar. Grattis!
Undrar hur Lisa hade det på festen när kon klädde ut sig till Lena Ph? (Kolla in bilden jag fick vi MMS) Snygg-Magnus hade det säkert lite kämpigare, han var utklädd till Christer Fuglesang. Måste varit varmt satan! Länge sedan jag var på maskerad, är ganska kul om folk gör sig till och klär ut sig ordentligt. - Lisa! Körde du micstativdansen?
Xbox 360: Skaffade Crackdown i fredags. Verkar vara ett riktigt skönt lir. Har dock spelat lite för lite under helgen för att vara riktigt säker på dess storhet.
Söndag:
Var in och vinkade av Lill & Göran när dom skulle åka upp till Matfors igen. (Kom snart tillbaka)

På eftermiddagen var vi ut till Skogskyrkogården och hälsade på Pyret. Mormor och Morfar (Lill & Göran) hade varit där i lördags. Dom hade lagt fina blommor och tänt ett ljus vid Pyrets lilla stubbe. Platsen som vi blukar hålla till vid oftast när vi är där. (Fint att ni hittade dit) Var ett tag sen jag var på minneslunden. Idag känndes det tyngre än på länge. Har varit jobbigt ett tag nu, hade säkert byggts upp en massa som välde ut nu när vi väl kom dit. Det är otroligt att man kan vara så ledsen, besviken och rädd när man kommer dit och så fylld med kärlek, längtan och lättnad när man går där ifrån. Jag älskar dig av hela mitt hjärta min lilla son. Känner fortfarande lukten av dig i min näsa nu när jag sitter här och skriver, tänker på dig, klumpen i bröstet växer sig större och tårarna börjar rinna. Du finns i mig hela tiden.

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja, äntligen får man säga om Sarah Dawn Finer!!! Å Lill å Göran-mys, hälsa dom. En stor kram till er båda, vi tänker ofta på er. kram hönis å klimpen

8:59 fm  
Blogger Fisso said...

Puss på dig Hönan!

1:31 em  
Blogger Lisa said...

körde micstativdansen over and over. Fetaste lena ph showen!
puss

11:27 em  
Blogger sugplopp said...

Highs and lows...

Sköt om er

3:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home