onsdag, mars 21, 2007

Förkylningshelvetet

Har varit hemma från jobbet ett par dagar. Då kan man ju tycka att jag borde hunnit blogga som en dåre. Men det har ju fan inte hänt något att skriva om. I alla fall inte mycket mer än att jag legat under filten i soffan, haft ont i halsen, feber och varit allmänt ynklig. Men här kommer en rapport:
Igår kom Jojjet och Miriam över och vi kollade på Blade Runner. Otroligt bra film. Ridley Scott är kung.
Idag har jag glott på The Simpsons halva dagen. Nu på eftermiddagen har jag lirat Crackdown. Ikväll blir det en riktig drabbning på Live.
Innan jag blev sjuk hann jag med att göra veckans goda gärning. Var och lämnade blodprov i Blodbussen som parkerade utanför jobbet, för att framöver börja lämna blod. Lagade även jävligt goda och matiga våfflor på kvällen och kollade på 24 & 100 höjdare. Måndagar är en riktig tv höjdare.

2 Comments:

Blogger Urban said...

Du kan då fan laga mat så man går upp i brygga...

10:51 em  
Blogger Borv said...

Så förkylningshelvetet har hittat till dig också ... krya på dig kamrat!

4:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home