fredag, februari 09, 2007

Reflektioner över gårdagen och längre tillbaka i tiden

Såg igår kväll på CNN att Anna Nicole Smith gått bort. Tragiskt att en så ung och nybliven mamma skall behöva möta detta öde. (Undrar om hon någonsin fick vara riktigt lycklig?)
Nyheten var ju dock inte helt överraskande men dock lika tragisk.
Kommer ihåg 1994 (tror jag det var) när hon tog sikte på mig på en fest på Café Opera. (Kommer dock inte ihåg vad det var för fest, möjligtvis något för H&M, ett magasin eller en filmpremiär) Hon gick rakt fram till mig i entrén slog armarna om mig sa - Hi honey och kysste mig över hela ansiktet. Blinkade, strök mig över kinden och sa - Bye, bye. Gick vidare. Kvar stod jag lite shockad med läppstift i fejset, undrandes va fan var det som hände, lite generad och då även lite stolt. (Tänk om polarna som bor kvar i Ånge såg mig nu)

Kollade även igår kväll en snabbis på VH1 Rocks. Dom körde Poison - Unskinny Bop. Kommer ihåg att jag gillade låten som fan och tyckte att videon var riktigt cool. Man kan väl bara konstatera att allt var INTE bättre förr.

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Henke said...

WOW, DU HAR BLIVIT AVSLÄTAD AV A.N.S. !!

:)

11:58 fm  
Anonymous Anonym said...

-UUUUnskinny bop
Just blows me away
-uuuuunskinny bop, bop
All night and day
Unskinny bop, bop, bop, bop
She just loves to play
Unskinny bop nothin more to sayeeeeee!!!

1:45 em  
Anonymous Anonym said...

Tjena
Hörde ditt meddelande. Ring gärna igen. Vi hörs mannen. Var rädda om er. Mvh Marcus Birro

2:51 em  
Blogger John Cocktolstoy said...

Du är norra europas kändiskåtaste figur. Ingenting kan stoppa dig. Moahahahahahaaaaaaaa.......

4:10 em  
Blogger Mona said...

What? Snacka om en riktig jag mötte Lassie... Jag är mållös. Nästan...

7:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home