torsdag, juli 14, 2011

Bland joggare, pirater och annat löst folk!

Imorse klev jag upp 07:00 gjorde kaffe och frukost. Klädde på mig löparprylarna. Hoppade upp på Zoomern och åkte till Hellas. Joggade 5 km, badade och åt frukost och klockan var inte ens 08:00. Fan va skönt! Låg och slappade i solen på en kippa till nästan 13. Läste Paganinikontraktet och mådde så jävla bra. Tror det blir en repris imorgon.




Efter bad å slapp åkte jag förbi konkurs ONOFF och grabbade tag i en ny XBOX 360. (250 gig) Shit vilken bra deal jag gjorde. Inte gratis men fan nästan! Hem och instalerade och käkade lunch.
Ut en repa med moppen igen på stan. (Tänkte försöka snika en fika på Storåkers hos Petra. För upptagen så det sprack.) Åkte förbi och kollade in skeppet Bounty (Förutom dess fantastiska historia har hon varit med i massor av filmer. Bl.a Pirates Of The Caribbean rullarna.) som ligger vid Skeppsbron. Jävligt häftigt!





Rullade vidare på stan, ramlade in en sväng på Weekday. Köpte två par brallor på REA. Kanon! Måste ha typ 1000 par. Men va fan!?

Hem och fixade riktigt grabbigt käk. Bratwurst, stark senap, surkål och bira. Grymt gott! (Fiser som ett svin!)


Nu håller jag på och laddar ner Alan Wake som bla följde med i köpet av Krysslådan samt fixar över Xbox Live kontot till nya apparaten. Lite blandat 360 pill!

- Posted using BlogPress from my iPad

Etiketter: , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nice!

10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home