fredag, juli 08, 2011

Hemvändare!

Står på tågstationen i Ånge. (Kan fan inte riktigt kalla den Centralen) Väntar på ett lite försenat tåg som skall ta mig tillbaka hem till Sthlm. Längtar hem till Pepan men det känns ändå lite vemodigt för det har varit jävligt kul i Ånge.

Åkte upp samma morgon som jag på natten kom hem från Frankrike. (Lördag) Svensexa för Mattias Larsson och sen Hemvändarfesten på kvällen och natten.
Det första som hände när jag klev av tåget var att uppsöka Bolaget för att inhandla lite läskning. Där mötte Källström upp mig vilket var riktigt skitroligt. Blev några raggarrundor på byn och ut till campingen.
Jag slöt upp svensexan nere på IP där det var AllStar match mot GIFFARNA. Mattias skulle sjunga nationalsången.
Efter nationalsång, fotboll och massa bira hoppade vi in i turnébussen och åkte till Bystugan där det vankades mat, sprit och massa tok! Krypavstånd till Ånge Camping och Hemvändarfesten! Kill! Kill! Pussycat och Mindbuzz var kanon! Jättemycket folk (1200 pers) som man inte träffat på länge. Kul dag/kväll som fan!

Har även hunnit med ett par birasittningar på Lagoon Thai, brakfest hos Danne, en sväng på Sundsvalls Gatufest, grillning hos Linda och whiskey på Drivets uteplats. Träffat en massa roliga polare.
Och mellan alla olika kvällsaktiviteterna hunnit lega å bada några dagar på Vojen, fikat som en dåre på Penistorget och lunchat några gånger på Mittis, även svullat en gång på Knutstation. Men framför allt njutit av solen och alla knäppa/fantastiska Ångebor jag slängt käft med dagarna i ända.
Har varit svinkul!



Gänget på Gatufesten!



Mattias snygga festmundering!



Bad med Gabbe på Vojen. Shit va bra han blivit på att simma!



Sist men inte minst! Ingen vanlig köttflöjt detta inte!
Utan ett 75 cm långt Grillspjut! Har fan inte sett nå liknande! Hahahahaha! Sjukt vidrigt! ICA Ånge!

Etiketter: , , , ,