lördag, juni 25, 2011

Foo Frankrike!

Igår kväll (22/6) ägde Foo Fighters på Stadion! Jävligt bra gig! Tappade bort alla i kaoset som det blir på stora arenakonserter. Träffade dock på en hel del andra gamla bekanta som jag inte sett på år! Däribland Motorhead - Mikkey Dee. Svinkul har bara ströträffats några gånger efter det att jag var på turné med dem! Skitkul å ljuga lite igen! (Syns snart igen!)

På Arlanda:



Just nu sitter jag och skriver detta i en Airbus en jävla massa meter upp i luften någonstans över Europa. På väg till Frankrike på semester. Så jävla skönt! Har precis avnjutit en av dom bättre flygplansmåltiderna på länge. Till maten serverades ett riktigt gott vitt vin!

Hej er grodlårsätande jävlar snart kommer jag och tar er!

Nu på Paris flygplats!

Väntar just nu på tåget mot Nantes som skall ta oss till Angers!

Puuust! På tåget! Shit vilken cirkus! Jävlar va vi fick springa! Adrenalin!
Dom franska asen pratar ju bara sitt grodspråk! Hahaha! Förvirring!

Midsommarafton: Badar i poolen vid huset!


Kör sill-lunch på bakgården! (Inhandlat på Ikea! Hahaha!)


Dom hade spikat upp en kille på en pinne vid en vinodling! Undrar om han snattat druvor och var ett varnande exempel? Dom är hårda fransoserna!



Ligger i sängen. Nöjd som få! Nu skall jag läsa Hypnotisören och sova. Helt underbar säng!

Lördag:
Var uppe med tuppen och sprang ca 5 kilometer bland vinodlingarna. Underbart att se byn vakna till liv! Såg ett par tanter som hämtade baguetter i brevlådan!? Hahahaha! Vive La France!

Har varit ute hela dan! I en stad som heter Samour. Marknad i stan vilket jag älskar! Shit vilka grönsaker och vilka grymma korvar, ostar, viner ja allt som får munvattnet att rinna! Sen åkte vi till en superfin liten. Sen åkte vi vidare till en superfin liten by som jag tyvärr glömt namnet på. Käkade gaulette drack öl och mös vid ett slott.
Nu ligger jag hemma vid poolen! Ca 30 grader ute och har precis fått webblösen till wifi!

Nu skall jag publicera detta sen skalljag bada!

Etiketter: , , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt :-)

5:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home