söndag, januari 13, 2008

Ian Curtis, jobbfest och julgransplundring

Fredag:
I fredags hade vi jobbfest. Först var det städdag på jobbet. Alla avdelningar städade och höll på som fan hela dagen och sen avslutades det hela med en riktig brakfest. Jag hade en liten förfest på mitt kontor! (Hahahaha) Jag bjöd på portvin, gammeldansk, lite öl och så lyssnade vi på punk. Kul! När festen på jobbet var över åkte några in på Rocks på Mariatorget. Kul som fan!

Lördag:
I lördags var jag och Petra på den helt fantastiska filmen Control om Ian Curtis och Joy Division av Anton Corbijn. Helt fantastisk, otroligt foto, bra musik, fantastiska skådisar. Kanske den bästa musikfilm som någonsin gjorts! Gå och se! NU! Senare mötte vi upp lite folk och tog några öl på Carmen. Pepan å jag for senare hem och frossade i skaldjur och kollade på flera avsnitt på toppenserien Invasion. (Har kollat på massor av avsnitt ur boxen hela helgen) Grymt!!!


Söndag:
Idag skall vi iväg på Petras jobb på julgransplundring. Hoppas dom har fiskdamm!!! Skall bli roligt. Ikväll skall vi till Jojjet å Miriam och käka tacos. Mums!!! Nu på morgonen har vi fikat riktigt gott och länge och malt två Invasion avsnitt.

Etiketter: , , , , ,