söndag, december 16, 2007

Nära himlen och i Södertälje

Igår lördag var jag och Petra till Södertälje och hälsade på hennes gamla jobbarkompis Sparrisen. Riktigt trevligt. Var och käkade på en bra resturang jag ej kommer på namnet på just nu. Hittade en jävligt bra second hand affär nere vid vattnet. Skitbra!!! Shoppade en hel del vinyl!

I fredags var jag och min gamla kollega Leo ut och härjade. Först åt vi en kanonmiddag på Pet Sounds Bar. Jag åt en fantastisk Röding med krabba, jordärtskocka, shiitake och koriander. Efter Pet Sounds gick vi mot Skrapan för att testa nya skybaren Och himlen därtill. Kö något så in i helvete men det gick skapligt fort ändå. Det blev en trevlig sittning där med riktigt bra drinkar och utsikten är ju helt otrolig. Sen fortsatte vi och hoppade runt på stan till runt fyra tiden. Det var en riktigt rolig kväll/natt/morgon!

Etiketter: , , ,

3 Comments:

Blogger Borv said...

Södertälje (klapp*klapp*klapp*).

5:04 em  
Anonymous Anonym said...

mmmmmmm dä vart så mysisch...topp-tälje!!!!!!!!

11:08 fm  
Blogger Fisso said...

Hejja Tälje!!!

11:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home