torsdag, januari 10, 2008

Grammis

Då var det Grammisgala igen.

Vet fan inte riktigt vad jag tycker om att folket får vara med och rösta. Svårt! Men jag tycker nog det var bättre när det bara var en jury eller... äh! Kanske inte? Skit samma, nu var det som det var.

Shit va nära det var att Takida nöp Hårdrocks grammisen! (Även live grammisen) Hade varit jävligt kul om det blivit så. Här kommer verkligen mina funderingar om folkets röst på skam. Hade varit så jävla kul å höra Robban hålla tal och se hur lyckliga dom blivit. Men va fan Mustasch är klart värda den.

I övrigt var det ganska givna vinnare som tog hem priserna. Sahara Hotnights kunde dock ha fått något pris tycker jag. Dom kunde gärna ha fått snuva Winnerbäck på årets låt. Är riktigt less på den karln!

På tal om tal. Va faaan! Kan inte folk säga något vettigt är det väl nästan bättre dom håller käften! Var bara Annika Norlin (Säkert) som hade något att säga av värde!
Tycker även att Adam Allsing e riktigt pinsamt dålig. Vad håller han på med?!

Kan inte hålla mig fast jag vet att alla andra också kommer frossa i detta! Men vad i helvete hade Carl Bildt på sig? Hahahaha! Underbart.....

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mustasch?! Skärp dig!

11:00 em  
Anonymous Anonym said...

Håller med dig Fisso.
Skulle vart kul att höra gubbarna i Takida hålla tal.

3:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home