onsdag, december 05, 2007

Nattlig idioti

I natt vaknade jag 03.45 pissnödig som en häger.
Väl tillbaka i värmen i sängen upptäcker jag av någon konstig anledning att ett nagelband på höger pekfinger var lite fnasigt och löst. Där och då kändes det som en bra sak att göra att försöka dra bort det. Pillade lite så att jag fick ett bra tag. Drog till! Gick som en elektrisk stöt genom kroppen. SMÄRTA!!!! Hade dragit bort massor av hud och lite kött till och med. ONT som FAAAN. Nu var jag totalt klarvaken. Hahahaha! Somnade igen någon gång efter fem.
Om ni vill pilla på något i sängen mitt i natten. Pilla inte på nagelbanden. Välj något trevligare.

Etiketter:

6 Comments:

Blogger Unknown said...

iddi

4:32 em  
Anonymous Anonym said...

å du som gav bort alla plåster till siri! puss på er.

9:25 em  
Blogger Fisso said...

Allt e Siris fel!!! Hahahaha!!

11:04 fm  
Blogger tecknarn said...

HAHAHAHAHAHA Du är stör Henrik.

Men jag önskar dig ändå en riktigt trevlig helg!

Sätt på lite Helosansalva på nagelbanden (eller snarare där nagelbandet satt ...).

7:35 em  
Blogger tecknarn said...

Alltså du är inte den stora ryska fisken "stör" som jag skrev, utan "störd" ... ;-)

7:36 em  
Blogger Fisso said...

hahaha!

1:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home