söndag, januari 28, 2007

Östersund tur & retur

Helt slut! Igår gjorde jag Östersund snabbt som fan. (Klev upp 05.00 och tog flyget, klev av tåget hemma igen i stockholm på natten) Vi var upp till Folkets Hus för en presentation av vårt kommande turnéutbud för arrangörerna i Jämtland/Härjerdalen. Sjukdommar och en massa annat strul gjorde att jag fick trä på mig en trådlös mic klä på mig ett leende och kliva upp på scenen och försöka hålla ihop det hela. Funkade skapligt trots allt. Otroligt avis på Petra och Lill som var på Elvis på Cirkus. Blev ett par små vinare i resturangvagnen på väg hem. Mysigt.

Etiketter: ,

1 Comments:

Blogger Borv said...

Ååååååh ... nostalgi ... där har jag bott )några hundra meter från där bilden är tagen). Östersund alltså! Härlig stad som jag saknar ofta och innerligt. Synd att ni inte fick mer tid att spendera där.

2:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home