fredag, februari 02, 2007

Papperskultur für alle

Ingen vet med säkerhet hur många kulturtidskrifter som ges ut i Sverige, men det ligger någonstans mellan 500 och 1000. Nu finns möjligheten att testa någon av alla tidskrifter helt gratis. Kulturchock är ett projekt som vill se till att fler människor får upptäcka mer av landets rika tidskriftsflora! Det mest effektiva sättet att nå det målet är att förbättra den befintliga distributionen och hitta nya ställen där tidskrifter kan läsas och köpas. Projektet finansieras av Statens kulturråd och genomförs av Nätverkstan Ekonomitjänst (Nätek)

Vilken tidning väljer ni?
Jag var lite tråkigt halvmainstream och valde BON.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för tipset

11:14 fm  
Blogger Fisso said...

Shit va snabb du var! Vad valde du för tidning?

11:15 fm  
Blogger sugplopp said...

För mig blev det bon åxå. Vet vad jag får. Letade lite slött efter en fototidning, men var kissnödig när jag letade så jag valde vara.

12:51 em  
Blogger Fisso said...

Tänk om det funnits en bra kisstidning.

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home