torsdag, november 09, 2006

Händelserik dag

I förmiddags var vi till kuratorn på Karolinska. Skönt att prata av sig med proffs.
Senare var vi på premiäröppningen på H&Ms nya kollektion av Viktor & Rolf. Inte lika kaotiskt som när Karl Lagerfelds eller Stella McCartneys kollektioner släpptes men det var ändå jävligt mycket folk. Köpte inget men det var nära att det blev en kavaj. Ångrar mig lite just nu att det inte blev något köp. Senare gick jag och Petra och svullade sushi och thai. Gott!

18.00 ikväll skall jag och Henke iväg på en fest som hålls ihop av Filip & Fredrik på Dropit som firar 10år. Kommer nog bli skönt. Hoppas på bra käk och dricka.

Se inbjudan till festen:
INBJUDAN (Dårar!)

Senare bär det givetvis av till Landet för att kolla in Fonzie Bohlin. Räknar med att ni alla som har möjlighet kommer dit. Ni är dumma om ni inte kommer för det blir så klart helt toppen.
Dom börjar lira ca 20.30. Syns där!

Nu skall jag lägga mig och bada.

Etiketter: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Trevlig att råkas, hoppas att du är minst lika trött som jag efter kalaset igår. Vill hem till soffan och lite XBOX 360.

10:45 fm  
Blogger Fisso said...

Jepp, jag är trött men borde vara tröttare.
Skall iväg och inhandla Call Of Duty 3 senare så det blir nog 360 för hela slanten senare.

11:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Absolut kul att ses igår. Känner mig lite sliten på jobbet idag ...

Jävla lyllo som ska spela CoD 3 hela dan, jag är avis!

11:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Bilder! Bilder! Jag vill se bilder!

Nej, inte på era trötta och slitna bakisanleten, på spelningen såklart!

11:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home