onsdag, oktober 25, 2006

Takida på Debaser

I tisdags lirade TakidaDebaser Medis. 2 gig ett 17.00 och ett 21.00. Kvällsgiget sålde slut på bara några dagar (cs 850 pers) så dom roddade ihop ett extra mattinégig. Otroligt konstigt att se en rockkonsert en tisdag kl 17.00 med ett sånt jävla ös. (ca 600 pers) Den blandade publiken var som galna. (Ingen åldersgräns) Dom hade lätt kunnat sälja ut en kvälsspelning till. Debaserfolket fattade inte riktigt vad fan som hände.
Jag och Jojjet sålde Takida-merchandise. Folk köpte som dårar. Ett jävla tryck. Jojjet jämförde mig med Vild-Hasse. (Klassisk marknadsförsäljare av korv). Jag fick även skriva ett par autografer. Folk är fan inte kloka! Ha ha ha! Slitigt, roligt och en massa trevliga fans. En lyckad och lite omtumlande kväll.
Det var supertrevligt att träffas alla, det var ett tag sedan. Gott med backstage bira och lite sprit samt att gratismat är ju alltid gott. Det kändes bra att få prata av sig om Pyret med Robban och Mattias, dom visste givetvis vad som hänt men det är ju alltid skönt att få prata öga mot öga och gråta lite tillsammans. Älskar er alla! Syns och hörs snart. Grattis Klubban till nya lägenheten. Kommer snart och hoppar sönder sängen.

Se fler bilder från giget på Debaser här.

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad underbart, tänk om man varit där..

9:03 em  
Anonymous Anonym said...

Lyckos!!

9:22 fm  
Blogger Fisso said...

Ja det var roligt!

9:23 fm  
Anonymous Anonym said...

Hahaha, jag kan tänka mig dig som Vild-Hasse!

10:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Kul! Grymma bilder!

9:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home