tisdag, december 13, 2005

Rösta på Lars!

Det har jag gjort.
Mail till mig från Lars Bygdén:

Hej allihopa.
Om du tycker att min och Ane Bruns video "This Road" var fin kan du rösta på den som årets video på MTV:s hemsida där den felaktigt kallas "This Song" Gå in och rösta, tryck på länken och scrolla ned till "L". Det går finemang att rösta flera gånger så jag räknar med ungefär tusen röster från er var.

http://www.mtve.com/article.php?ArticleId=6039

Skicka gärna vidare det här mejlet om du tror du vet nån' fler som du tror vill rösta.

Tack på förhand/Lars

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ååååååååååÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kan inte koncentrera mej på att rösta på LARS...för nån J_VEL på jobbet har full volym med hycklar-carola och hycklar-christer sjögren julfuckingmusik...JUUUUUUULETID. dags att proppa in ipoden i öronen, för snart kommer arvingarna, hörde jag nån säga bakom min rygg. vad är detta?!?!?!?!?!?!?!

tacka vet jag min julkassett med, maria på torget. det är julstämning.

12:39 em  
Blogger Fisso said...

Ha, ha, haaaaaa!
Är det jul så är det. Men ändå cp-musik

4:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home