onsdag, december 07, 2005

Vek kille med dyra leksaker

Kan bara säga att skall man vara krasslig så skall man vara det när man köppt nya dyra leksaker. Har precis fått upp min XBOX 360.
Haft den två dagar men inte orkat ta tag i att leka för än nu. Det har varit värt all väntan. Tuff pryl som attan. Enda nackdelen är att den väser ordentligt, låter som om någon blåser håret när man lirar. Men det är bara en detalj när allt annat är så bra. Spelar just nu det spel jag längtat efter mest till denna konsoll. Projekt Gotham Racing 3, Har fått helt fantastiska recensioner i all spelmedia och jag kan bara hålla med. Tufft, tätt, snyggt, bra kontroll och otroligt roligt att köra över XBOX LIVE. Det man som svensk kan ha invändningar mot är att i denna upplaga går det inte att köra i Stockholm. Det innebärtvärr även att man inte kan lyssna på Enerlöv och dom andra i The Inspectors. Synd! Det var jävligt coolt att susaförbi slussen i ett vrålåk och lyssna på polare på radion i spelet. Tråkigt att man inte kan få allt. (Fan va sniken jag är!)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh! En Xbox360. Nu blir jag riktigt avundsjuk. Så där sniket, missunnsamt svartögd.
Jag vill ha! Vilken adress är det ni bor på nu igen?

10:49 fm  
Blogger Fisso said...

Sara, kom och spela vet´ja. Ring före bara! Tjo hopp

12:44 em  
Blogger Habri said...

Ascoolt. Jag har också väntat på den, men frågan är om jag ska vänta ytterligare lite till. PS3 är ju snart här:)

7:06 em  
Anonymous Anonym said...

Oj tack! Det är kul att veta att det finns människor som inte är lika småsinta som jag själv :)

7:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home