lördag, januari 26, 2008

Skitväder i Karlstad

I onsdags och torsdags var jag och hade massa möten i Karlstad. Gick jävligt bra, det var till och med riktigt roligt.
På kvällen på onsdagen var vi iväg och såg våran föreställning Den inbillade sjuke. Vet inte riktigt vad jag skall säga men teatern var knökfull, publiken lycklig (Det är ju det viktigaste) och Claes Malmberg är ju alltid Claes Malmberg. Efter föreställningen blev vi bjudna av Riksteatern Värmland på lite snittar och vin på hotellet vilket var riktigt riktigt trevligt. Senare hängde jag med ensemblen i baren på några öl.
Det mesta var ganska ok med Karlstad förutom vädret. Fy faaan vilket skit. Regn, snö, slask och blåst i ett enda kaos. Var länge sen jag frös så förbannat. Till råga på allt var mitt hotellrum som var jävligt fint tyvärr svinkallt. Var tvungen att vrida upp alla element på max, sätta på handuksvärmaren och sätta på skotorken så den fick stå och blåsa när vi var på föreställningen. Sen gick det faktiskt att bli lite varm.
Köpte en riktigt bra biografi som jag malde på hotellet och på tåget. AC/DC : Maximal Rock & Roll. Jävligt bra! Köp!

Etiketter: , ,