söndag, maj 20, 2007

Tonårstjejskaos!

Igår lirade och signerade Takidapöjkarna sin nya platta "Bury The Lies" på Bengans. Otroligt roligt att se alla glada å hysteriska fans när dom får kramar, autografer eller när dom får ta kort på pojkarna med sina mobiler eller kameror. Riktigt riktigt gulligt. Tyvärr skulle dom åka hem senare på eftermiddagen men vi han tack och lov sitta ner en sväng på krogen (Stockholm, hade inte varit in där tidigare men det var riktigt trevligt) å ta några bira, några drinkar och massor av skitsnack och skratt. Kul att även Kitto var med. Bästa var nog ändå när jag drog ner en öl i skrevet så det såg ut som om jag fullstängigt pissat ner mig.
Se lite bilder från Bengans å krogen här.

Senare på kvällen var det fest hos Lisa och Magnus. Snyggot fyllde år. Kul kväll och trevliga lirare allihop som var där. Fan vad han fick många bra pressenter. Av oss fick han en ny skateboard. GRATTIS!
Se lite bilder här.

Etiketter: ,

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den springande frågan är: Bytte du byxor innan du gick till Lisa och Magnus?

12:28 em  
Blogger sugplopp said...

Underbart! Senast jag drog ned en öl i knät var för 13 år sedan. Efter det har jag hällt bredvid mun en massa gånger, men det är ju en heeelt annan grej.

8:53 fm  
Blogger Fisso said...

Självklart bytte jag inte byxor! Ha ha ha!!!

4:32 em  
Blogger Revin said...

haha :) tror jag vinkade till dig på Bengans? kände du igen mig eller? Jag gjorde verkligen det iallfall :) Kul att se bilderna du lagt upp! Take care. /Revin

www.youtube.com/rejvin

11:36 em  
Blogger Fisso said...

Vi vinkade till varandra.
Jag kände igen dig från när du nästan köpte upp hela shopen av mig när jag sålde prylar på Debaser. Har sett dig lite hår och där tycker jag!

7:21 em  
Blogger Revin said...

:) haha ja, killen förklarade för mig sen att de va du som sålde grejjerna.. då kom ja ihåg att jag sett dig förr! Sen kommer du nog se mig fler gånger. Du vet vart ja finns, me kameran i hand!

12:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Home