måndag, april 30, 2007

Älskar dig!

Igår var vi ut till minneslunden och hälsade på Pyret. Vissa dagar är det riktigt, riktigt tungt och andra dagar är livet ändå så helt jävla ok. Igår på kyrkogården var det riktigt konstigt. Kändes som om jag ville sprängas, ville säga så mycket, fråga så mycket men jag fick inte fram ett ord inte ett ord, bara salta svidande tårar som rann. Massor som ville ut men det tog stopp, och allt kändes bara så otroligt tomt. Tror att det har tagit lite stopp. Jag börjar bli full.
-Om du bara visste Pyret. Tror att du vet. Vet att du vet, men jag kunde bara inte förmå mig att säga allt.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

lilla finaste pyret, vilka tappra föräldrar du har. men du ser dem nog o längtar.
kram/alex

2:18 em  
Blogger Fisso said...

Tack som fan Alex! Det gör så jävla ont ibland att jag inte fattar vart jag skall ta vägen.
Puss.
Hälsa alla småskitarna + Patrik

2:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home