fredag, april 27, 2007

Aj fan, vilken bra dag!

Igår var jag äntligen iväg och gjorde klart en gammal tattuering som jag ej gjort något åt på ett par år. (Skönt att äntligen få fingrarna ur) Jobbade fram till lunch sen åkte jag in till söder å käkade en silltallrik och drack två bira i solen utomhus. Läste tidningen, drack kaffe med Andreas på Tuppen. Riktigt jävla nice! Sen bar det av till Chrille för köra vassa nålar i ömtålig hud, röka cigg, prata skit och faktiskt plågas lite. Glömt att det faktiskt kan göra riktigt ont på vissa punkter. Med en pulserande och dunkande arm inlindad i gladpack var jag ju nu givetvis värd en bira. Uteserveringarna på Skånegatan drog mig till sig som en hägring i öknen. Han läsa både Nöjesguiden, Groove (Hämtade på Pet Sounds) och få ett par kalla innan Petra och hela högen kom. Vi tog oss en bit mat och så klart lite dryck på Bara Vi.
Skön dag som även gjorde lite ont.

Etiketter:

4 Comments:

Blogger sugplopp said...

Du din rocker...

11:25 fm  
Blogger Fisso said...

Ha ha ha!!!

1:15 em  
Anonymous Anonym said...

ingen uteserveringsbärs i sundsvall än. dessutom väntas minus 3 grader o snöstorm lagom till valborg. livet är underbart, fredagskram till er.
/alex o packet

7:29 em  
Blogger Mona said...

Å huuu... Tatueringar kan vara väldigt vackra, har alltid velat i frågan om jag ska eller inte ska ha en...

7:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home