tisdag, april 17, 2007

Glömt att tacka!

I lördags var vi bjudna till Henke & Johanna Broman på middag. Fantastisk kväll. - Fan va gott det var! Tack!
Petra lyckades konstatera efter en bra diskussion att bananflugor inte är sådana flugor som flyger in i ögonen. (Ha ha ha!)
Se bilder från kvällen här

På söndagen gled vi mest runt i hettan. Lallade på Söder, åt sushi i Björns trädgård, glodde på folk, bara var och njöt, hängde med Edvin, senare avslutade vi det hela på uteserveringen på Mosebacke. Sommar!!

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger Unknown said...

jag har hört att du startat ett band. stämmer det?

9:37 fm  
Blogger Bowe said...

Nu blev jag ju sugen på både mat och glada vänners sällskap. Och sugen på nikotin är jag som aset, djävla skit att det ska vara som det är...

9:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Skulle vilja tacka för dagens ros i Dagbladet. För jag gissar att det är Mr Fisso himself som har tagit kontakt med familjeredaktionen igen. Berömmet har gett ringar på vattnet och morgonen har präglats av ryggdunkningar från redaktionskollegorna. Jag höll tyst om att det var en god vän som skickat rosen... Och jo, Guitar Hero 2 är helt jävla King kong, särskilt på min nyinköpta HD-tv.

Pussar och kramar från Jens

10:40 fm  
Blogger Fisso said...

fonzie:
Ja!

Bowe:
Det är ältid som det är!

Jens:
Ja det var Mr Fisso himself. Och ja det är kanon också på min nyinköpta HD-TV!

4:34 em  
Blogger Mona said...

Men oj! Jens avslöjar sin hemlighetsfulle rosgivare! Hm... Hur ska jag förvalta denna kunskap? ;-)

Well. Tänkte bara säga att det snöar i Sundsvall. Så njut av värmen där nere.

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home