tisdag, april 10, 2007

Shout At The Crüe

Har bokat biljetter till Mötley Crüe på Globen 5 juni.
Känns som att jag genast blev 15 år igen.
Då var Mötley det coolaste som fanns, det kanske dom inte är idag men dom har i alla fall gjort väldens genom tiderna snyggaste skivomslag: Shout At The Devil. Skivan har allt en snygg skiva skall ha! Svart, pentagrammet på omslaget (Tufft) och när man viker upp skivan så står dom där och brinner. Blir inte så mycket tuffare än så. (Ha ha ha!)
Lyssna på plattorna, läs The Dirt, tattuera er, drick en hel del bira och kom dit. Tror det kan bli jävligt kul!

Etiketter:

8 Comments:

Blogger Urban said...

Jag har också köpt biljett, det här känns det som man inte får missa!
xx - Shout - xx - Shout - xx - Shout - xx - Shout at the devil!

11:57 fm  
Blogger Unknown said...

Oh no, oh no
She's a streamline queen
On a sex craved movie screen
Say it again
She'll use her time up
Have nothing to show
Well mark my words
Do you remember?
Well I remember
Oh no, oh no

2:41 em  
Blogger Bowe said...

Bajs i min strupe... jag har inte råd att köpa någon billett och då jag får råd så lär alla billetter vara borta med vinden. Men, såg dom ju med alla nakna babes och små fula dvärgar nere på Sweden Rock 2005 så då ni är där och skriker er hesa och njuter av livet får jag väl tömma en flaska Jackie D och leva på minnen.

4:27 em  
Anonymous Anonym said...

Jag såg dom på första "Monsters of Rock" på Råsunda i mitten av -80 talet. Det var vid detta tillfälle som "Geten" vaknade till under låten "Live Wire" och skrek, FAN VILKET BRA FÖRBAND, VÄCK MIG NÄR AC SPELAR.

4:32 em  
Blogger Mona said...

Sambon har uttryckt önskemål om att få uppleva Mötley live. Det är inte varje dag han vill gå på konsert. Men jag är inte sååå sugen. Såg dem på Sweden rock och tyckte att de var lite trötta. Men hey, det kan ju vara kul av rent nostalgiska anledningar. De spelar dagen innan årets Sweden rock så det är ju liksom på vägen ner.

9:13 em  
Blogger Fisso said...

Lusen:
Kung Get!

Mona:
Om du går får du hojta till.
Kan kanske säga hej tiil varandra.

10:08 fm  
Blogger Mona said...

He... Får köra en ”Shout” då. ;-)

11:37 em  
Anonymous Anonym said...

mötley jaaaa det kommer bli hur kul som helst

www.motleycrue.blogg.se

6:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home