söndag, augusti 06, 2006

Sista dagen för Pepan

Idag var Petras sista dag på semestern. Tror inte att det kunde ta slut på et bättre sätt. (Har inte frågat men det är min känsla) Vi var ett bra gäng som for ut till Erstaviksbadet och låg där hela dan. Fan va solen stekte! (Axlarna brinner!) Vattnet var otroligt mycket skönare än sist jag var där.
Vi avslutade dagen/kvällen med att äta på Östgötakällaren. Otroligt vad Sill- & strömmingstallrik med kokt potatis med spisknäcke & västerbottenost samt några öl och en 6:a Östgötasädesbrännvin kan göra gott i kroppen. (Otroligt gubbigt! Jag vet! Men så jävla gott.)

Imorgon blir det badet igen!!!! (För min del)

4 Comments:

Blogger Jo. said...

hej hej!! när ska vi hänga? Jag jobbar, emn henke har en vecka kvar på semestern.

10:21 fm  
Blogger Fisso said...

När som helst.
Jag börjar jobba på Torsdag!!!

11:52 fm  
Anonymous Anonym said...

hej! vem är det som ligger ner med solglasögon? snyyyygggg!

12:52 fm  
Blogger Fisso said...

Det är ju Grabben! Snygg som satan!

9:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home