tisdag, augusti 01, 2006

Äntligen hemma! Inte programmet!

Norrland är fantastiskt men nu är vi hemma igen. Tor inte jag varit uppe så länge som nu sen jag flyttade till Sthlm 1994.
Petra och jag har hunnit med massor uppe i norr. Bla:
Solat och badat på TranvikenAlnö, besökt min favoritfarmor, (skönt att se att du var pigg, är alltid lika kul att ses) lekt med Alva, jag har fyllt år, (grattis till mig själv) Hälsat på mamma & Lars & haft räkfrossa varit hos Lill & Göran i stugan på Alnö, varit på flera, flera loppisar, badat i ljungan nedanför "Negerbyn" med Enerlöv & Stephanie, (superfint ställe, gick att åka i strömmen 100-tals meter) varit på auktion, (billigt, billigt, billigt) varit på fest, besökt Kovland, grillat, sjungit & lyssnat på urusel karaoke, fått en Ipod av Petra, (helt galet) pissat i det fria, badat hos min galna morbror Anders i Huli, ätit kräftor.

Petra gav mig en Ipod i födelsedagspresent. Har velat haft en jättelänge men varit för snål. Tur att man har en sån toppentjej.

Vi hade en helt galen fest hos Mattias i fredags. Grillning, supning och totalt övertagande av Tranvikenbarens karaoke på natten.


Petra och jag besökte en riktigt bra restaurang när vi var i Sundsvall. Saffran. -Ja det är sant! Det var ett bra ställe!


Fattar fan inte hur vissa dårar tänker. Vi var på auktion i någon liten håla som jag tror hette Sulå. Massor av tanter och bonnläppar som bjöd pengar för ren skit men ingenting för otroligt coola och fina saker. Förstår inte hur många vidriga lampor det fanns att beskåda.


Att det kan vara så gott att grilla!


Tack Mattias för trippen tillbaka i fina fina Amazonen.
Tuffaste bilen i stan.

Nu på slutet i norr höll jag på att få riktigt tuppjuck.
Skönt att vara tillbaka i Stockholm i mitt hjärta.
Nu skall jag försöka uppdatera här i bloggen lite oftare!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snygg bild längst upp. En riktig norrlandspissning!

1:44 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack själv, erat sällskap gjorde ju de 40 milen lite enklare och trevligare!

2:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home