tisdag, juli 18, 2006

Fonzie Bohlin, Marble & Arvika

Några kortisar om saker jag glömt skriva om:

Fonzie Bohlin:
På Arvikafestivalen uppkom ett ryckte om att det gjorts en stor artikel om bandet.
Ryktet visade sig vara sant.
Läs artikeln här!

Marble:
Bandet hade releaseparty på Ove Med Skägget när jag var borta tyvärr. Petra var på plats och meddelar att det var strålande.
Har plattan i min stereo just nu. En helt undebar samling punkpoplåtar. 10 små mästerverk som tillsammans klockar i på strax över 20 min. En CD helt i min smak.
Läs om plattan här:
DAGENSSKIVA (9 av10)
LÄNSTIDNINGEN
PITEÅ-TIDNINGEN
SUNDSVALLS TIDNING
DAGBLADET
NORRA VÄSTERBOTTEN
ESKILSTUNA-KURIREN

Arvika:
Lite fler bilder från festivalen

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

..enstein!!!

9:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Fonzie dominerar!!!!

4:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home