söndag, maj 21, 2006

Skeppohoj salta gossar!!

Hela laguppställningen: (Petra fotar)
I helgen var vi ute på klanen Falls stuga på Möja. (Södermöja)
Otroligt trevligt. Grillning, åkte båt, körde fyrhjuling, mös och framför allt kollade Melodifestivalen. Vi var ett otroligt exalterat gäng med Göran i spetsen som kollade. Vetefan vad man skall säga om finnarna? Otroligt roligt att dom vann. Undrar vad som händer med festivalen nu?
Stugan på Möja är så jäkla nice! Va skönt att ha ett sånt ställe! Kommer tyvärr aldrig ha råd med något liknande. Tur att man har bra polare så att man får åka ut ändå.
-Det är bra gott och grilla & dricka bärs!
Länge sedan som jag skrattade så otroligt mycke som jag gjorde på lördag kväll.

Fler bilder från Möja:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

JAPP dä va en myyyyyyyyyyys-helg!
bara slappa å åka båten å lyssna på allt tok som kom från allas munnar. å stockholms skärgård är fantastisk.

8:20 fm  
Blogger Bowe said...

Håller med... men ser jag verkligen ut så där då jag sätter på mig stövlar? Och potatisen myser jag av fortfarande :D

4:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home