onsdag, maj 17, 2006

Underbart krig

Igår small det som satan på XBOX LIVE.
Jag, Chrille, K, Mr Clean, Gnomen & en en kompis till Gnomen drabbade samman i spelet Call Of Duty 2.
Otroligt roligt! Att ett rent "Headshot" kan kännas så bra?!
01.00 gick jag och la mig med vattniga ögon, lite yr i skallen efter allt spelande men otroligt lycklig. Att lite dödande kan göra en så glad.

-Döda, döda, döda, kill, döda!!!!! (Jag tar ingen skada av tv-spel)
-Kill, kill, kill, döda, döda, döda!! (Som sagt ingen skada alls)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja det är ju roligt att du spelar tv-spel. men när i helvete kommer första nr av grabben ut? / ss

1:11 em  
Blogger Fisso said...

Ahhhhhh!
Snart!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som det så töntigt heter!

1:56 em  
Blogger Bowe said...

Jag vill också döda och visa vart skåpet står. När ska jag få en box då? Kan ingen skänka en fattig stackare en box?

8:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home