torsdag, februari 09, 2006

tAKiDA!! Grattis!!!

Grattis tAKiDA till 2:a platsen på singellistan!!!
Fan va kul! Kände detta på mig när jag fick en hint från Musikindustrin (Mi) att det såg bra ut. Hoppas folk fortsätter att köpa i ungefär samma takt så att dom inte rasar ut kvickare än fan. Dom får gärna öka försäljningen lite mer så att dom kan knuffa ner Idol-Sebastian. från första platsen.

SMS konversation mellan mig och bandet angående detta.

Fisso:
Ni vet att ni är 2:a på singellistan va? Grattis som fan!

Tomas Wallin:
Jag hörde det. Coolt. Nu Jävlar.

Robban Pettersson:
JaJJemus! Tackar, blir officiellt kl. 12. HeY!

Mattias Larsson:
Inget svar ännu!

KÖP TAKIDA "LOSING" KNUFFA BORT IDOL-SEBASTIAN!!!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Givetvis skall vi stötta bandet

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

Hi, Ha, ha hi hi.
Va roligt! Takida är bäst!!

1:43 em  
Anonymous Anonym said...

Mycket starkt jobbat. Hoppas att dom kan knipa första platsen på den officiella hitlistan.

1:45 em  
Anonymous Anonym said...

näääääääääääe...ja HEJJA på idol-sebbe jag.

:)

2:21 em  
Blogger Mona said...

Ja, det är faktiskt helt otroligt. Det är det största som hänt ett band från Medelpad. I alla fall så vitt jag kan minnas. Thousand Dollar Playboys och Confusions får ursäkta, men det är nog bara Melodie MC med sitt dumdadumdummande som kommit i närheten av den här explosionsartade succén.

Jag unnar dem det, och hoppas att det håller hela vägen till toppen av varenda lista.

3:11 em  
Blogger Fisso said...

Mona:
Ha ha ha ha! Cool analys. Måste nog hålla med dig trots att jag vurmar otroligt för Playboys. Tycker att Lars Bygdéns soloplatta är bland det bästa som släpptes förra året!
Melodie Mc "The Dragons", ha ha ha ha ha!!!!

4:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home