tisdag, januari 31, 2006

Takida till topps!

Fan va kul det är när det flyter för polare. Jag blir mallig och vill nästan ta åt mig av äran fast jag inte har någon anledning, mer än att vi är kompisar. (Borde ändå få en del av äran tycker jag)
Takidas nya singel "Losing" har nu äntligen släppts. Den rusade direkt upp som nummer 1 på CDONs försäljnings topp över singlar. Före Kent, Madonna - ja helt enkelt den skiva som säljer bäst just nu på CDON. Coolt.
Kolla Takidas nya video. (Klicka på bilden från videon)

Lite blandade Takida artiklar som kan vara roliga för en del att läsa:
Takida i topp
Jag har aldrig varit med om något liknande
Fenomenet är föregångare
Det är nästan så man blir nervös
Äntligen
Live på Arena: Betyg 10 av 10
Ett lyckat arrangemang
Takida lyfte Plaza
Takida har hittat rätt
Rockband drog storpublik

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

tAKiDA äger!!

6:38 em  
Anonymous Anonym said...

Förstår att du är stolt! Själv ska jag genast köpa en skiva.

8:30 em  
Blogger Fisso said...

Det gör du rätt i Y. (Köp av skivan)
Klart jag är stolt, har den tendensen att bli stolt över kompisar när dom gör uppskatade saker. Känner mig glad för andra helt enkelt.(Och lite avis!)

8:45 em  
Anonymous Anonym said...

Det är härligt att glädjas med andra men visst är det ok att bli lite avis också:) Vet inte så mycket om bandet mer än att jag gillade musiken. Verkade ha många spelningar norrut under 2005. Tänk att vi Norrlänningar har så bra smak. Hoppas att jag har kvar den fastän jag bott i Sthlm så länge nu.

10:42 em  
Blogger Ida said...

Du har all annledning i världen att vara stolt över dom! Jag är helt tokig i Takida och deras musik. Och deras dialekt gör det inte sämre, den är riktigt charmig och sitter som pricken över iet!
Får man fråga hur gamla Takidagrabbarna är? /Många kramar från Ida, 19 i småland

9:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home