måndag, januari 30, 2006

Storebror igen

Då var det dax igen för en ny omgång av Big Brother. (Dom har tack och lov inte tjatat på mig i år att vara med)
Såg ankomstprogrammet igår. Vet inte vad man skall säga, 4 brudar som ser exakt lika ut, 2 normala brudar och 12 snubbar. Tror inte att jag kommer orka följa detta i år. Följde serien ganska hårt i fjol. Då var det jävligt intressant för mig att titta pga att dom försökt att övertala mig så länge att vara med i programmet. Det var aldrig aktuellt från min sida att vara med, men roligt att följa på TV vilka man skulle ha varit tillsammans med om jag hade varit mer TV och bekräftelse kåt samt aningen dum i huvudet och hoppat på.
Tror att det blir svårt att få till det intresset i år. Men man vet aldrig, börjar man titta kan det vara svårt att sluta!

3 Comments:

Blogger hanna said...

Herregud. Missade öppningen igår, men läste att det tog 6 timmar innan det började guppa under täckena. Hahahaha! Jag älskar dokumänniskor! :D

4:22 em  
Anonymous Anonym said...

Är du gaaalen.
Varför tackade du nej till BB?
Behövde du inte söka? Skulle va mä rakt av.

6:37 em  
Anonymous Anonym said...

inte ska du skriva ner dej så mycket, visst är du dum nog att vara med.

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home