söndag, februari 05, 2006

Foo Fighters

Vilken skön kväll det blev med Foo Fighters.
Petra och jag hade blivit bjuden till Hovet för en träff med bandet innan giget. (Riktigt häftigt!) Petra har varit så uppspelt i två dagar sen vi fick reda på att vi skulle få komma dit. (Tror Petra hade planer på att försöka gifta sig med Dave Grohl). Det visade sig vara riktigt avslappnade typer (trots att dom led av DAMP). Gitarristen (Chris Shiflett) var helt bekväm med och skämtade om att Petra passade på att klämma honom på röven när dom skulle fotograferas tillsammans. Vi passade givetvis på att ta lite foton och få skivor signerade vid denna skönt opretentiösa träff.

Jag och Petra med Taylor Hawkins och Chris Shiflett.
Fler foton kommer!

Efter lite bira och häng med bandet var det dags för själva spelningen.

Riktigt bra konsert. Visuellt otroligt snyggt. Dom dammade av i stort sätt alla låtar man vill höra. Petra var i extas, precis som hon är varje gång det är Foo Fighters!
Efter konserten blev det en hel del öl på Söder för att summera alla intryck med flera andra vi känner som varit på konserten. Hejja Sveg-Pär!

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Coolt. Varför träff med bandet? Känner du någon i Foo?

10:05 em  
Anonymous Anonym said...

Jag var också på Hovet.
Kanon!!!!!!
Hoppas Foo Fighters kommer på någon festival i sommar

7:41 fm  
Anonymous Anonym said...

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA va nöjd jag är. så galet bra. få aldrig nog. denna konsertkväll glömmer då jag aldrig...min date med grabbarna. lucky me! och klart jag tog med mej dej henke så du kunde ha koll på mej.

8:22 fm  
Anonymous Anonym said...

glömde fråga om nån är villig att betala mej för att skaka min högra hand...som jag smekt chris röv med. någon intresserad?

8:25 fm  
Blogger Fisso said...

Svar till Lasse:
Varför träff - varför inte?
Känner du någon i Foo - Gjorde inte gör nu! (Ha ha ha)

11:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Läste i tidningen att Dave Grohl var lite på lyset under spelningen. Jag hoppas att du inte hade någonting med det att göra. Men känner jag dig rätt så var det nog så ändå.

11:41 fm  
Blogger Fisso said...

Jag är helt oskyldig. Denna gång! Kanske!? Eller?

4:15 em  
Blogger John Cocktolstoy said...

Så nu är du kompis med dom också... Polisen sliter sitt könshår i tyst vrede :-)

11:01 em  
Anonymous Anonym said...

Jag känner en som är jättelik Dave Grohl... Eller inte Suuuperlik... men det är coolt endå.=)

6:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home