söndag, november 06, 2011

Helgen!

Fredag:

Inget jobb. Ledig! Startade upp med att möta lite sköna lirare från Ånge för några bira på eftermiddagen. Senare slog vi följe med mamma & Lars för att gå och överraska Lisa som kommit till stan och fyllde år. Ett riktigt gäng på 30-40 pers hade samlats på helt underbara Brasilianska resturangen Boteco Da Silvania. Lisa fattade inget. Maten var helt fantastisk, personalen underbara, mysig, mysig lokal och dom gjorde nog fan dom godaste Caipirinhas jag har druckit. Slank ner ett gäng innan all vin och öl! Underbar kväll! Åt så jag trodde jag skulle spricka.

Lördag:

Lirade lite Battlefield 3 med Herman och Chrille. Åkte ut till Skogskyrkogården och hälsade på hos Pyret. Så fantastiskt vackert där under Allhelgona helgen. Kyrkogården verkligen lever! (Om man kan säga så) Älskar att åka dit denna helg. Vackert, mysigt, värdigt, stojjigt, fint och bara riktigt bra! Älskar dig min vackra, vackra lilla pojke! ALLTID! Sen åkte vi in till stan (Rica Hotel Kungsgatan) och träffade Petras päron som bodde där. Vi gick ut och åt och drack lite öl på BarbeQue, Steakhouse & Bar . Gick en kort promenad på stan och sen följde vi med upp på hotellet och kollade Så Mycket Bättre. Mysigt!

Söndag:
Lirat en del Battlefield 3. Diskat, städat och imprignerat ett bord. Drog in till Swahili Bobs och kikade när Oskar fick lite bläck i huden. (Blev jävligt bra) Gick förbi Bebet och snackade lite skit innan jag drog hem och gjorde en middag på torsk åt Petra. Nu blir det en söndagsrulle!

Etiketter: , , , , , ,