fredag, oktober 21, 2011

Ny tjej!

Igår när jag var i Västerås träffade jag en grym liten Downs Syndrom-tjej som blev lite förälskad i mig tror jag. Hon inledde vår konversation med - Jag tycker du är en härlig kille! Ja vad säger man? Man faller ju pladask! Hon sprang iväg fnissandes. Kom snabbt tillbaka och frågade om hon fick ge mig en kram, vilket hon ju givetvis fick. Hon hängde runt mig lite då och då under dagen och ville ge mig kramar. Fint! När vi skiljdes åt och jag skulle hem till Stockholm igen så sa hon - Jag skall tänka på dig!...... (Paus) - På måndag! Helt jävla underbart! Lovade att jag också skulle tänka på henne på måndag! Tror jag är lite kär! Hoppas att vi någon gång syns igen.

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Linda said...

Va underbart!

11:01 em  
Anonymous Anonym said...

Va gulligt!
Modern

8:07 fm  
Anonymous Ylva said...

Gud, vad fint!!

10:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home