lördag, november 24, 2007

Härlig bar och senare TV

Var igår efter jobbet på Bimbadgen. Tog det lite piano och drack några bira med världens bästa Karl-Johan. Riktigt nice. Även Petra slöt upp. Dom har riktigt generös barmat som det bara är att hugga in på på fredagarna. Som jag skrev tidigare i veckan så är ju gratis jävligt gott.
Petra och jag åkte sen hem och hade en Tv-kväll i soffan med lite vin. Riktigt skönt.
Fel snubbe åkte ut ur Idol.
Fy faaaaan vilket skitprogram Fredag hela veckan är. Fattar inte, är det kul? Vem fan kollar på programmet? Pinsamt! Blir upprörd när jag tänker på att folk sitter å tittar på skiten. TV för idioter.
Skönt då att Musikbyrån fortfarande håller stilen efter alla år. Riktigt bra och intressant tv.

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger sugplopp said...

Trist att Daniel åkte, han är skitbra. Fredag hela veckan är ett program av nödlösningar. Usch.

Peace!

10:41 fm  
Anonymous Anonym said...

Rätt snubbe åkte, han e ju vrålhomo. Världen behöver fan bara en di leva. Sen fläskade jag in degen på Amanda när hon stod i 9 svängar på nordic bet. Känns ju som en bättre vinstchans när Mårten Gås e kvar.

3:07 em  
Anonymous Anonym said...

Lisa älskar fredag hela vckan och tvingar mig att se
/magnus

11:34 em  
Blogger Fisso said...

Drivet du har väl aldrig varit homofob!? Hahahaha!!!

8:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home