söndag, november 25, 2007

Utställning och hårda motherfuckers

Igår var jag och Petra och kollade på Perrys utställning i Kärrtorp. Fint som fan. Senare hakade vi på Per till hans lägenhet på Lidingö. Senare på kvällen käkade vi en bra middag på Jernet och drack oss lite berusade.

Idag har vi nästan bara såsat hela dagen och kollat klart på sista säsongen av Deadwood. Snyft, nu e det slut! Så jävla bra serie!
Mitt på dan idag var vi ner i Sickla och kollade runt.
Jag var ute efter att köpa Assasin´s Creed. Hamnade tillslut på Elgiganten för ett köp. Men tyvärr är deras personal totala idioter. Först försökte dom blåsa en stackars dam med att hon behövde en dator hon absolut inte hade behov av (jävligt fult) och sen strulade dom så förbannat med mitt spel så jag tackade för usel service och gick därifrån. Får köpa det någon annan stans en annan dag.

Förresten.
Duran Durans nya Red Carpet Massacre är fan ganska bra.
Har ju även glömt att säga det alla redan vet att Call Of Duty 4 förmodligen är världens bästa spel.
Så det så!

Etiketter: , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Strunta i Assassins Creed. Jag köpte, spelade några timmar och åkte sedan och bytte in det. Köp Mass Effect istället!

10:57 em  
Blogger Fisso said...

Ahaaaa!! hmmmmmmmmmm!

2:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home