fredag, september 28, 2007

När skall dom stoppa in sladden igen?

Internet helvetet är fortfarande nere hemma. Är det någon som har ett bra förslag vad jag jag skall göra med dom ansvariga på Com Hem? Döda, hota, kittla eller kanske hylla för att jag sluppit hängt framför datorn i veckan. Någon som har ett bra förslag?
Nu har jag ju inte haft möjlighet att skriva om att vi har haft premiär i Lund på kanon föreställningen Pump Up The Jam som jag bokat. Eller hyllat kanonliret Halo 3 som ramlade ner i brevlådan i onsdags. Har heller inte skrivit något om Foo Fighters nya kanonplatta Echoes, Silence, Patience & Grace. Får skriva av mig ordentligt när det behagar fungera hemma igen. Fy FAAAAN va jag är less på att snacka med människorna på Com Hems kundtjänst!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Urban said...

Kan man säga att com hem går bort?
Ha ha ha ha ha ha

5:13 em  
Blogger Fisso said...

TYP!

10:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home