måndag, september 24, 2007

Internet helvetet

Han den där internet är en riktig jävla skitstövel. I slutet av veckan och helgen har han inte velat vara med och leka på jobbet vilket har orsakat en massa jävla strul, och nu har den fan mage att tycka att det är tråkigt att vara hemma hos mig också och har gått och lagt sig och dött.

Har haft en händelserik helg med en massa jobb. Har haft ett arrangemang hela helgen på jobbet med ca 400 kunder på besök som jag varit lite ansvarig över pluss att Alex och världens sötaste Siri varit på besök.

Rapport kommer längre fram när internet behagar att komma hem till mig för att stanna.















Jag med massa damer på jobbet i helgen.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hä hä

Så går det då du inte smeker mig fint mellan anus och pung. Men du kan ju alltid prova att byta till en annan av mig :)

6:31 em  
Blogger Borv said...

Bra jobbat i helgen Fisso!

10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home