tisdag, juli 10, 2007

Jag mötte Leila

Idag mötte jag Leila K på Slussen för andra dagen i rad.
Hon såg klart fräschare ut än sist jag såg henne. Hon såg dock inte ut att vara gjord av rosor, socker och smultron direkt men ändå helt klart fräschare.
Sist jag såg henne, då försökte hon kränga en haschmacka stor som en kexchoklad till mig och bara bara minuter senare kom hon rusande förbi mig igen som en idiot med massor av poliser i hälarna som jagade henne för att hon snott en kyklig på en affär. Riktigt riktigt tragiskt var det.
Undrar om hon håller på och få lite lite fason på sitt liv? Hoppas det.

3 Comments:

Blogger Borv said...

"Sist du såg henne" samt "...andra dagen i rad." Innebär det att hon igår försökte kränga haschmacka och sno kyckling samt blev jagad av poliser?

7:33 em  
Blogger Fisso said...

Ha ha ha ha! Vaket! Nej, sist innan dessa två gånger!! Ha ha ha!

8:45 em  
Blogger Unknown said...

K. lovver

8:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home