måndag, juli 30, 2007

Hemma från hettan igen

I natt kom vi hem igen från solen och värmen på Kreta. (Rethymnon, 40 - 47 grader varmt) Riktigt jävla skönt! Bra käk, massor av bad, bra hotell, trevliga människor, varmt i vattnet, fina utflykter med scooter och fyrhjuling, gamla stan var otroligt vacker, god dricka, min födelsedag var helt underbar.




Trots den otroliga värmen har jag helt konstigt nog klarat mig från att bränna mig, brukar alltid bli som en kräfta och ligga och grina på kvällarna men inte denna gång. Tack gode gud. Träffade ett trevligt par (Henrik & Emelie) som vi hängde, och gjorde lite utflyckter med. Trevliga som fan. Det har varit en riktigt riktigt skön vecka. Skönt att bara få komma bort ett tag och bara njuta.

Tack för all fina sms och samtal på min födelsedag. Ni är så fina allihop!

Se fler bilder här

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Unknown said...

ser mycket härligt ut! grattis än en gång!

4:31 em  
Anonymous Anonym said...

47 grader varmt är INTE skönt! Men vilka fina bilder.

Grattis i efterskott.

7:24 em  
Anonymous Anonym said...

Vilka Greklandsvibbar man får! Tur att vi ska dit snart!! Fantastiskt att man kan känna igen Rethymnon, trots att det var 22 år sedan. Gjorde ni något annat än åt och drack Mythos?? Vad man blir lycklig av paraply-drinkar, dom är så fina så man vill inte förstöra dom. Härligt att du fick en fin födelsedag min lilla Henke-Penke.
Många kramar i efterskott från
Modern

8:55 fm  
Blogger Mona said...

Å så trevligt det där ser ut... Bockar och bugar i efterskott för födelsedagsbarnet!

12:30 em  
Blogger Urban said...

jo... jaha... hrmmm.
tänkte bara säga grattis jag. visste precis när du fyllde år men satt på muggen...

10:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home