tisdag, augusti 22, 2006

Längtar

Till helgen smäller det. Åker upp till Ånge och gör byn osäker.
Skall delta i en skön fotbollsturnering (Mittlandia-cupen) på lördag. (Drivet har fixat ihop ett vinnande lag) Hoppas att man har kvar benen efteråt för då skall vi på Mittlandiafestivalen där brorsan & grabben skall spela med Fonzie Bohlin, även Idol-Ola skall spela där. (Vad nu det skall vara bra för, vem fan vill se honom. Mittis är en krog med 18 års gräns! Skall dom släppa in barn? Det kan väl inte finnas någon vettig typ som är intresserad av hans pryl?! Kom inte han typ 10:a i tävlingen?) Hoppas Fonzie tar Ånge med storm vilket dom borde göra. Skall även hem till Linda på party.

Ibland undrar jag hur mitt liv sett ut om jag bott kvar i Ånge.
Men hade jag bott kvar där hade jag säkert flyttat därifrån.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

inträdet till Mittis...men herreguuu äre IDOL-OLA man betalar för?
ha ha ha. det kommer vilket fall bli jättekul.
har sett fram emot detta länge nu.

och till fotbolls-cupen få man hoppas på bra väder och mycket folk som hejjar på.

4:40 em  
Blogger Bowe said...

Jag vet nog att du har bild på Idol-Ola både i mobilen och hemma på väggen... tror nog också du har han som bakgrund i datorn, och ringsignalen din ska vi inte prata om... men ge han en spark i skrevet så ska du se att även han kan komma upp i lite högre tonarter

11:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Underåriga äga tillträde till "festivalplatsen med den STORA scenen". De äga ICKE rätt till besök i banketthallen, ty där serveras alkohol.

2:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home