lördag, juni 03, 2006

Underbara Fonzie

Glömt att avlägga rapport samt visa upp lite bilder från Fonzie Bohlins Gig på Under Bara Bar.

Riktigt hyffsat gig. Gräsligt ställe att spela på.
Har alltid gillat Under Bara Bar. Nu vet jag inte längre vad jag tycker.

Dom hade inte fattat vilken typ av band dom bokat. Ville att dom skulle spela lite bakgrundsmusik till maten. -Hej det är ett punkband!!! Givetvis krock direkt. Sen var dom otroligt otrevliga. Ljudtecknickern anklagade dem för att komma för sent fast dom var på plats en timme innan han kom på dit. Lagom till gig drog han hem så att dom fick fixa allt själva. (Proffsigt) Barkillen var rent otrevlig. (Le för faaan! Du har som jobb att vara trevlig) Dom försökte blåsa alla på maten och ölen som var del av dealen. Det var bara tjejen som kontaktat bandet och ville dom skulle spela som hade lite vett i skallen.

Nu till det som får mig mest att tveka att gå dit igen:
Jag hade på mig en brun/beige militärskjorta och svart slips. Dom hade en ung vakt som hade den goda smaken att lite glatt "Haila" till mig varje gån vi möttes. (Konstigt och lite läbbigt)

Mingelbilder:

Det kommer bli mycket bättre på Stampen på Söndag. Syns där!!!

Etiketter: ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja! sicken grej...har alltid gillat stället ,men nu börjar man ju tveka...Fint med bilder dock!

1:08 em  
Anonymous Anonym said...

Underbara Bar suger skitstora kukar.

Men hon var rätt ok bokningstjejen. Hon borde kanske ha styrt upp det lite bättre bara.

9:23 em  
Blogger John Cocktolstoy said...

Nu i efterhand önskar man nästan att man dragit på sig Gwar-kostymen och sprängt hela skiten...

9:25 em  
Anonymous Anonym said...

Dessutom är reggae en sport för idioter. Skönt att man kunde skrämma bort dom rövarna i alla fall.

9:30 em  
Anonymous Anonym said...

Inte visste jag att du gått och blivit brunskjorta! Sicken tokig värld vi lever i.

4:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home