söndag, maj 28, 2006

Popaganda lördag

Äntligen juste väder. Toppen dag och kväll. Svinbra akter på vår scen och fullt drag i infotältet.
På kvällen fick vi till ett sånt skönt kaosdisco i tältet. Folk var som galna, vi lirade hit på hit & folk dansade och skrek. När vi lyckades få dom sista att lämna in såg det ut som en jävla krigszon. 1000-tals ölburkar trasiga bord å stolar och grisigt som faaan men guuud så roligt det var.

Syns igen om några veckor i Hultsfred.

Dagens Henkebetyg är:
D Muttants Mission - 3
Mapei & Up High - 4+
Aqueen Dance & Ton - 3+
Josh Ritter - 2
Efter Popaganda på natten var jag på en helt sjuk fest på Bacchi Vapen.
Det var någon snubbe som jag tror hette Danne som fylde år och hade abonerat haket. Johan, Grabben och dom hade krashat in där av misstag och jag var inte sen att hänga på. Nice med mat, ostar, tårta, och öl. Den första man ser när jag kommer in är E-type som slänger med håret. Visade sig att jag kände en del folk som var på festen, men själva födelsedagsbarnet vetefaaaan vem det var. Grattis i alla fall. (Bästa snikkalaset. konstigt att det inte var någon som reagerade när vi objudna åt och drack)

6 Comments:

Blogger hanna said...

Hahaha! Snikpartajet låter asroligt. Nästa år hoppas jag att jag kan få hälsa på i jammobilen!

6:14 em  
Blogger Fisso said...

Givetvis är du välkommen. Ta med den lilla ochså. Behäver läras i tid!

6:30 em  
Blogger Jo. said...

Nasta ar ska Frankie boy vara en av akterna for Guds skull! Den minsta basketspelaren nagonsin, lirar till beatboxande trearing!

10:36 em  
Anonymous Anonym said...

Det var sjukt kul hos er

11:05 fm  
Blogger alice rebecka teresia said...

Ta med mig nästa år. Jag kan allt. Sång. Dans. Teater. Striptease. Mjölka kor. Knyppla. Anything... Hehehe...

12:02 fm  
Anonymous Anonym said...

rebecka....HETT TIPS!

sök till nån freakshow där du passar in istället.

1:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home