onsdag, maj 31, 2006

Kolla vad som låg i hallen när vi kom hem!

Otroligt vad jag och Petra har gjort oss förtjänta av att åka bort och bara mysa en sväng. (I alla fall enligt min uppfattning)
2 veckor i Thailand. Åker över midsommar. (Svinbra pris!! Ha ha ha ha!!)

Här skall vi bo:
Serene Resort - Kata Beach ca 20 kilometer från Phuket Town. Skall bara lata oss hela dagarna. Givetvis även äta och dricka gott. (Så jävla härligt)

Här skall vi bada:
Vet av vana att jag kommer se ut som ett taskigt halvruttet russin.
Blir som ett barn med snorkel, cyklop, varmt vatten och fina fiskar. (Kanske läge för dykcert?!)

Givetvis kommer rapport att följa.
(Tror ni kommer att lessna på detta innan vi har hunnit åka iväg)

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, härligt!

Blir nästan avis men inser att jag kommer att vara i Brasilien samtidigt och ha samma möjligheter som du att plaska och snorkla ...

Bada är roligt!

10:14 em  
Blogger Bowe said...

Din elaking att visa oss andra hur dåligt vi har det...

Men, nu över till viktigare saker: Polisen har stängt ner thepiratebay och även piratbyråns sajter. Vi måste stoppa dessa vidriga människor i AntiPiratbyrån som nu tydligen kan få svenskt rättsväsende att gå i deras kommersiella fotspår. Vart har den svenska lagen tagit vägen, vad har hänt med rätten att uttrycka sina åsikter? Världen är på väg att kollapsa och sverige ligger tydligen längst fram i startfältet där.

10:51 fm  
Anonymous Anonym said...

fan va avis man blir alltså ^^ dessutom tycker jag mig se att ni åker precis på min födelsedag. (25 juni) så därför kan ni typ kidnappa mig och packa med mig i nån väska eller dylikt :P

11:21 fm  
Blogger Fisso said...

En av anledningarna att man gör något roligt är ju att folk runt om kring skall bli åtminstone lite avis. Vad vore det annars för idé?

3:26 em  
Anonymous Anonym said...

Jippie! Var rädd att ni skulle åka tidigare. Vi kommer ju upp den 16-21.
Ses snart!
kram
Hönan

8:56 fm  
Anonymous Anonym said...

Skulle kanske säga att jag e avis också. Men är just nu lite putt för Klimpen får troligen åkta till Japan =o(

/Hönan

8:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home