måndag, februari 13, 2006

Konstig söndag

Kan man få jet-lag utan att flyga över massa tidssoner?
Hur cool är inte Alice Timander! (Glömt bort hur grym tanten är)
Är det alltid fint vinterväder i Skellefteå?

Klev upp 06.00 för att flyga till Skellefteå. Pressenterade Riksteaterns utbud på Västerbottensteatern. Gick bra. Trevliga tanter och farbröder. Han med en god pizza och en öl innan det var dags att flyga tillbaka till Stockholm.
När jag klev av Arlanda Express på Centralen 21.00 kännde jag mig jävligt trasig. (Kan man få jet-lag bara av att flyga?, Ha ha ha!)

Bara att bita ihop.
Jag var inbjuden till ett releaseparty på Club Moatjé.
Fatal Smile hade fest för sin nya platta "Neo Natural Freaks". Äntligen verkar det som om dom har fått ihop en juste hårdrocksplatta. (Brukar tycka att det är sådär, men detta känns bra)
Skön fest! Fri champagne (gott), tilltugg, lagom dos dokusåpa och andra semikändisar (kan lätt bli för många). Bra gig, dom körde 5-6 låtar. Zübeyde är ganska rolig. (i måttliga doser) Kul att många ur hårdrocksstockholm slutit upp. Bäst framför allt - Alice Timander! Länge sedan jag stötte ihop med henne. (Hon hade även med sig en annan leopardklädd dam) Hon är för cool, äldre än gud men hänger fortfarande med. Kul!
Falal Smiles nya singelvideo "Learn - Love - Hate" snurrade under kvällen på massa tvapparater i lokalen. Bra video!
Grattis Fimpen! (HB) Hoppas att "this is it" för er del.
Söndagsslutsats:
Tanterna i Skellefteå gillar scenkonst i form av teater m.m.
Tanterna i Stockholm gillar att dricka gratis champagne och titta på hårdrock.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tanter är tuffa

9:30 fm  
Blogger Fisso said...

Inte bara tanter är tuffa det är även Fatal Smile

11:31 fm  
Blogger Britta said...

Men du, Skellefteå är alltid bra. Joråsåatteh... Nu när jag inte längre behöver bo i staden så har jag faktiskt kommit på mig själv med att längta tillbaka dit ibland. Scary stuff.

8:27 em  
Blogger Fisso said...

Inte alls scary, bara konstigt!

5:18 em  
Anonymous Anonym said...

min syster i videon /dajje

5:34 em  
Blogger Fisso said...

Coolt!

8:49 fm  

Skicka en kommentar

<< Home