söndag, januari 15, 2006

Saker som inte blir av!?

Varför blir inte vissa saker av?
I fredags som exempel, då var jag bjuden på ett releaseparty / pressparty för Open JamSödra Teatern. Jag brukar gilla att hänga med lite halvkändisar äta gratis mat och dricka gratis sprit. Men gick jag dit? Nä! Undra varför?

Liknande var det i lördags. En stor skatetävling i Björnsträdgård som jag sett fram mot att gå och kolla på. Mest för att skatelegenden Tony Alva skulle vara där. Han är precis hur cool som helst. Gick jag dit, jag som längtat efter detta? Nä! Undra varför?

I kväll blir det i alla fall Rockbjörnen.
Hoppas att Moneybrother och Laleh vinner något. Tror att dom i så fall kommer att vara glada när vi träffas.

7 Comments:

Blogger John Cocktolstoy said...

Därför att du är en lat gammal hora, that's why...

4:06 em  
Blogger Anna said...

Skulle inte kalla dig för hora... men lat och gammal kanske.

För när man är lat så pallar man inte att fixa till sig, resa sig ur soffan och gå ut i kylan och är man gammal så känns det inte längre lika farligt att missa nåt. Alla andra kändiskåta gratissuktande människor är säkert yngre än dig när du väl kommer dit.

Hoppas du pallar att ta dig ut ikväll. Du har faktiskt missat två grymt roliga saker redan. Hade jag varit bjuden på någon av dem hade jag definitivt gått. Eller... kanske inte. Förresten hade jag nog inte orkat. Men jag hade VELAT!

/snart 33 år gammal. Och lat. (fast ingen hora såklart)

5:38 em  
Blogger Henke said...

Missade du Tony Alva?!?!?! Nöt :)

11:34 fm  
Anonymous Anonym said...

...du börja väll bli gammal...FJONKO!

eller så var det för att du valde att mysa med mej istället på fredagen å med våra kära vänner på lördagen.
var det fel elle?

2:04 em  
Anonymous Anonym said...

Tackar och bockar för lilla påhälsningen i bloggen min... Mycket Fisso:ar var det när man kom in här.. blev lite förskräckt ett tag, trodde att jag hade fått ett virus... *S* Ha det bra!! =D

10:13 em  
Blogger Fisso said...

Ha ha ha ha ha ha!!!!

10:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Nu satte du huvudet på spiken. Varför blir saker som man lovat inte av.
Kommer ihåg en tråkig måndag på gamla trumpetverket där du lovade att ställa upp på ett "Bullrunk".
Men, har det blivit av? Icke sa nicke. Jag tror faktiskt att Gotte och Thunefors är lite sur på dig för ditt svek. Mig kvittar det. Jag är inte mycket för bullar överhuvudtaget.

4:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home