torsdag, januari 05, 2006

Dag 5. Trött!

Ännu en natt när jag knappt sovit. La mig tidigt pga trötthet. Somnade ok. Petra hostade till vid 24 tiden. Blev klarvaken. (Kroppen känndes som en tryckkockare) Läste ut boken - Skuggspel av Michael Connelly. (Bra bok, tror jag har läst alla hans böcker ocm deckaren Harry Bosch) När inte detta fick mig att somna (trött som fan men ängslig i kroppen) klev jag upp och gick och la mig i vardagsrummet (ca 02:30) och läste senaste nummret av tidningen Player1. Detta hjälpte skapligt. Somnade ca en timme senare bara för att vakna av Petras klocka som ringde vid halv sex. Upp igen och byta rum, fick en liten till blund. (Vet ej hur länge)
Nu känns det helt ok trots att jag har ont i huvudet och är seg som fan. Hoppas att Henke inte hoppatpå påsarna igen. Jag kan inte hålla koll på honom idag. Han är på möte hela dagen idag. Skall ringa senare och höra hur det ligger till.