söndag, januari 08, 2006

Linda + Nettan

I fredags kom syster Linda och hälsade på. Har varit jätte roligt. Fredagen var vi på Kvarnen på kvällen. Kul, Linda hade stämt träff med lite olika folk där. (Chefer, kusiner och annat löst folk)
På lördagen var jag, Linda, Johan och Miriam ute och traskade hela dagen. På kvällen var jag bortbjuden till värdens bästa Nettan. Det var vårt klassiska Hultsfredsgäng (Jessica, Henke, Johanna, Druvan, Nettan och jag) från jobbet som träffades och åt god mat och ljög! Skit trevligt. (Nettan kan göra saker själv. Otroligt! Trodde hon hade en buttler som fixade allt)
Senare mötte jag upp Linda, Polisen, Jojjet och Märit från Ensamheten på Skeppsbar.
Idag var jag, Petra och JojjetFylkingenMünchenbryggeriet och såg dansföreställningen Nu! Med gruppen På Egna Ben. Så här skriver Fylkingen själv i sitt program om föreställningen:
NU! För femte året i rad - återigen på Fylkingen! Ett möte mellan kropp och ljud, experiment och improvisation med dansgruppen På Egna Ben. Gruppen består av personer med intellektuellt funktionshinder, och musikerna Johannes Bergmark, egna konstruktioner, och Lise-Lotte Norelius, slagverk och elektronik. En gränsöverskridande föreställning med överraskningar, känslighet, rytm och humor! Entré 80kr Medlemsarr: Norelius / Bergmark.
Den visas igen nästa söndag kl 15.00, har ni möjlighet så gå och kolla!

Har varit en kanonhelg!

Nu har det gått drygt en vecka utan snus!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj, oj, oj vad du är flitig med inlägg och bilder. Har inte varit inne på ett tag. Det mesta efter nyår handlar om att sluta snusa och dess våndor! Kände inte till det nyårslöftet, men jag kan bara gratulera och uppmuntra och hejja och .......Nu kommer du att bli mycket vackrare, friskare, sundare, lukta godare, you name it! Nästan så man får lust att säga sacré bleu!

11:46 fm  
Anonymous Anonym said...

Nähä, det blev fel, jag är inte anonym, jag är MODERN!

11:46 fm  
Blogger Fisso said...

Ha ha ha ha, tack!!!

3:19 em  
Blogger hanna said...

Avundsjuk blev jag nu. Vill också vara med i Hultsfredsgänget ju :)

4:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home