söndag, januari 01, 2006

Slutsnusat!?

Varför skall man lova saker på nyårsafton?











Speciellt ett sånt löfte som att sluta snusa. Skall bli kul att se om det funkar. Har redan varit nära att åka dit. Kanske inte så smart att ha flera snusdosor hemma när man skall lägga av. Kokko klarar det ganska bra så kanske även jag klarar det. Å andra sidan klarade bara Petter några veckor. Jag hoppas redan nu att jag skall bli lite abstinensodräglig, arg och jävlig.

Nu är det ute att jag skall sluta, nu är ni fler som kan hålla koll på mig. (Kommer att behövas)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mitt eget nyårslöfte var att jag ska fortsätta röka. Jag tror att det kommer att bli ganska lätt att hålla.
Gott nytt år!!!

4:00 em  
Blogger Fisso said...

Det var ett bra löfte. Gott nytt år På dig själv Sara

4:14 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du lyckas - jag gjorde det inte! Det där med tre dagar är bara nonsens. Det var lika jävligt under alla 30 dagar jag höll mig undan den underbara grovsnusen. Heder åt dig om du fixar det!
/Petter

10:23 fm  
Blogger Fisso said...

Tack Petter!

10:24 fm  

Skicka en kommentar

<< Home